Follow Us On Facebook

Ads 468x60px

Panduan Tambah Berat Badan 5kg Dalam 10 Minggu

share this :



Adakah anda terlalu kurus dan tak selesa dengan penampilan diri? Kevin Zahri akan memberikan panduan langkah demi langkah berdasarkan pemakanan Malaysia, senaman dan juga suplemen untuk menambah 5kg dalam masa 10 minggu dalam ebook beliau ; Panduan Tambah Berat Badan 5kg dalam 10 Minggu!


Dalam ebook ini, Kevin Zahri memberikan anda ;

- Pelbagai tips-tips pemakanan dan diet ala gaya hidup di Malaysia tanpa perlu berlapar.
- Panduan tips video dalam Bahasa Malaysia
- eBook ini adalah dalam bentuk high-res PDF yang boleh dibaca di mana-mana, termasulah iPhone, iPad, laptop dan lain-lain.


Tahukah anda bahawa proses yang diambil untuk menambah berat badan memang lebih lama dari proses nak kuruskan badan?! Kenapa? Kerana senaman tidak dapat membantu menaikkan berat badan. Malah senaman yang kita lakukan untuk menaikkan berat badan akan membakar kalori ... jadi proses penambahan berat badan bergantung 100% kepada pemakanan. So masa yang diperlukan untuk menaikkan berat badan pun lebih lama.

Kenapa makan banyak pun tidak membawa hasil?

Ramai orang yang kurus pernah melalui masalah ini. Makan banyak macamana pun tak dapat nak mengubah berat badan mereka. Bukan salah makanan tetapi salah anda sendiri yang tidak memahami bahawa selain makanan, badan anda perlukan sebab ataupun penggalak untuk membesar. Itupun kalau anda makan appeton weight gainer semata-mata pun tidak berkesan!

Adakah anda perlu senam di gym hari-hari?

Ya, tapi yang penting bukan kuantiti, tapi kualiti senaman anda. Kevin Zahri sediakan jadual lengkap mingguan yang anda boleh ikut selama 10 minggu atau lebih!

Panduan ini sesuai ke untuk wanita?

Memang sesuai! Samada anda seorang atlit bina badan, pengemar fitness mahupun seorang ibu, asas-asas penambahan berat badan tidak berubah. Panduan dalam eBook ini boleh diamalkan oleh semua orang, termasuklah wanita & lelaki.

Bina Pelan Pemakanan Surplus

Untuk tambah berat badan, anda wajib adakan surplus kalori dalam pemakanan seharian. Kevin Zahri akan pimpin anda langkah demi langkah untuk membina pelan pemakanan anda yang unik.
  
Suplemen dan Makanan Tambahan

Ramai yang pernah cuba untuk tingkatkan berat badan pernah cuba pelbagai suplemen. Dalam eBook ini Kevin akan bandingkan dan kongsi baik-buruk setiap suplemen. Semua tip, contoh pelan diet dan kalori makanan ebook ini menggunakan 100% makanan am Malaysia.

Panduan Senaman Berkualiti

Sudah tentu anda tak nak tambah lemak sebagai berat badan yang baru. Di dalam eBook beliau, Kevin akan terangkan panduan dan amalan senaman yang berkualiti.

Untuk download ebook Panduan Tambah 5kg Dalam 10 Minggu, sila klik gambar dibawah!


Terima Kasih telah membaca artikel Panduan Tambah Berat Badan 5kg Dalam 10 Minggu ini, Sobat boleh menyebarkan-nya jika artikel Panduan Tambah Berat Badan 5kg Dalam 10 Minggu ini bermanfaat. Artikel ini ditulis oleh Arif Stiawan. Jangan lupa beri komen untuk artikel Panduan Tambah Berat Badan 5kg Dalam 10 Minggu.
Arif Stiawan