Follow Us On Facebook

Ads 468x60px

Belajar Bina Badan Percuma dengan Vince DelMonte

share this :



Anda kurus & mahu bina otot? Ayuh belajar bina badan dengan Vince DelMonte! Siapa dia ni? Vince DelMonte asalnya seorang yang berbadan kurus kering dan menjadi atlit maraton sewaktu beliau di universiti. Beliau hampir putus asa untuk menaikkan badannya menjadi tegap seperti rakan-rakannya, tapi akhirnya beliau berjaya menjumpai satu teknik bina badan yang sesuai untuk orang kurus.

Akhirnya hingga kini beliau telah menjadi fitness model yang berjaya dan terkenal di USA, Canada & menjadi ikutan oleh ramai yang menjadi ahli program bina badan online yang dikendalikan oleh beliau. Penulis sendiri mengikuti program bina badan yang dikendalikan oleh Vince dan banyak tips yang dikongsikan oleh beliau berjaya membantu penulis dalam usaha membina badan berotot secara natural dengan latihan bina otot yang sistematik tanpa menggunakan steroid.

Dapatkan panduan  bina badan percuma oleh Vince DelMonte di sini  http://www.VinceDelMonteWorkouts.up.to

Dalam lamanweb beliau di http://www.VinceDelMonteWorkouts.up.to , Vince memberikan tips & panduan bina badan percuma yang meliputi pelbagai aspek latihan bina badan dan panduan supplemen bina badan seperti dibawah ;
Jadi bagi anda yang kurus kering dan inginkan satu sistem latihan bina badan percuma yang bersesuaian dengan anda, layari lamanweb Vince DelMonte di sini http://www.VinceDelMonteWorkouts.up.to

Selamat menjana kesihatan & selamat membina badan berotot!





Terima Kasih telah membaca artikel Belajar Bina Badan Percuma dengan Vince DelMonte ini, Sobat boleh menyebarkan-nya jika artikel Belajar Bina Badan Percuma dengan Vince DelMonte ini bermanfaat. Artikel ini ditulis oleh Arif Stiawan. Jangan lupa beri komen untuk artikel Belajar Bina Badan Percuma dengan Vince DelMonte.
Arif Stiawan