Follow Us On Facebook

Ads 468x60px

Pertandingan Bina Badan - Ahli Bina Badan Yang Lawak Giler!

share this :

Lawak bina badan yang kelakar giler! Saksikan satu Pertandingan Bina Badan yang telah diadakan pada bulan Disember 2012 bertempat di Wisma OCM, Kuala Lumpur yang disertai seorang pemuda berotot sekepeng! Walaupun berbadan kurus kering, tapi aksi beliau dalam pertandingan tersebut sungguh membanggakan kerana masih sanggup bertanding dengan pelbagai pose sehinggakan pengadil pun tak tahan dan terpaksa ketawa bersama penonton!  Diharap video ini akan memberi semangat kepada anda yang kurus untuk mula membina badan anda!


Anda kurus tapi minat bina badan? Dapatkan panduan bina badan dalam bahasa Malaysia yang telah disusun oleh Azizan di mana beliau mendedahkan 5 langkah bagaimana beliau berjaya membina badan berotot dalam masa 8 bulan dengan kaedah latihan bina badan yang sistematik tanpa menelan steroid! 

KLIK SINI ;
Terima Kasih telah membaca artikel Pertandingan Bina Badan - Ahli Bina Badan Yang Lawak Giler! ini, Sobat boleh menyebarkan-nya jika artikel Pertandingan Bina Badan - Ahli Bina Badan Yang Lawak Giler! ini bermanfaat. Artikel ini ditulis oleh Arif Stiawan. Jangan lupa beri komen untuk artikel Pertandingan Bina Badan - Ahli Bina Badan Yang Lawak Giler!.
Arif Stiawan